Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Ο Αντιπερισπασμός και το Γρανάζι

 

Ο Αντιπερισπασμός και το ΓρανάζιIngranaggio in metallo 3d | Foto Premium

 

ΚΟΙΜΕΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ , ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 7/12/2020 ΣΤΙΣ 18:00    www.radioargw.gr 

κ. Αρσενίου αυτόν τον καιρό κατακλυζόμαστε από ειδήσεις με ζοφερό περιεχόμενο, ειδήσεις που προκαλούν άγχος, και οδηγούν τους πιο ευαίσθητους από εμάς σε απόγνωση και σε πράξεις ακόμη και ενάντιες στην ίδια την ύπαρξη μας. Είναι ειδήσεις αντικρουόμενες συχνά. Δεν είναι εύκολο να διακρίνει κάποιος τι είναι αλήθεια, τι είναι πραγματικό και τι παραπλάνηση και ψέμα.    

Κα Μαμούτου και κ. Φεσατίδη, για να μπορούμε να βγούμε από αυτό το κλίμα και την όλη κατάσταση είναι ανάγκη να διακρίνουμε τις «νάρκες» του «ναρκοπεδίου» το οποίο διερχόμαστε. Είναι ανάγκη να δούμε τους τρόπους με τους οποίους παγιδευόμαστε.  

Αποδεχόμενος την μηχανικότητα ο άνθρωπος, και λειτουργώντας πλέον αντανακλαστικά κυρίως, όπως ένα αυτόματο, ανακάλυψε και την λειτουργία του γραναζιού τον ρόλο του οποίου πολύ συχνά δέχεται να παίζει στην καθημερινότητα του. Υποχρεωμένο το γρανάζι, παρεμβάλλεται σε έναν μηχανισμό τον οποίον άλλος ελέγχει και τα αποτελέσματα του μηχανισμού αυτού εμφανίζονται μακριά από το γρανάζι και πέραν της αντιληπτικής ικανότητας του, υπηρετώντας τους σκοπούς αυτού που επινόησε τον μηχανισμό για να εξυπηρετήσει ιδίους σκοπούς.   .

Πριν από κάποιο διάστημα έπεσε στην αντίληψη μου  σε κάποιο ρεπορτάζ ο όρος κουλτούρα συμμόρφωσης από κάποιον κυβερνητικό που μετέφερε και επέβαλε εντολές «άνωθεν» που σκοπό είχαν στην προκειμένη περίπτωση την επιβολή του «αντικαπνιστικού » νόμου.

Αυτά από το αρχείο. Όμως η «κουλτούρα συμμόρφωσης» συνεχίζεται και είναι πάντα επίκαιρο θέμα με διατυπώσεις που προσαρμόζονται κάθε τόσο στις καθεστωτικές πρακτικές.   

Ο νόμος αυτός εκτός του ότι είναι ένας επιπλέον τρόπος διαίρεσης της κοινωνίας των ανθρώπων, της πόλωσης και της αντιπαράθεσης τους για λόγους πέραν των αληθινών συμφερόντων και ενδιαφερόντων τους, στην τρέχουσα περίοδο είναι εφεύρημα για να περισπά την προσοχή του ανθρώπου στρέφοντας την και απασχολώντας την με θέματα αστείου ενδιαφέροντος, αρκεί να μη μπορεί να εστιάσει την προσοχή του εκεί που απειλείται η ίδια όλη του υπόσταση και ταυτότητα.

Ο εν λόγω κυβερνητικός-γρανάζι, συλλειτουργώντας με «δημοσιογράφους»-γρανάζια, κάνει την δουλειά του, που αποσκοπεί στην διάδοση και εδραίωση μιας «κουλτούρας συμμόρφωσης».

Το ερώτημα είναι συμμόρφωση σε τι; Φαινομενικά να προστατευτεί η υγεία του κόσμου, των «πολιτών» της χώρας. Μέχρι εδώ είναι το σκηνικό του κουκλοθέατρου που αντιλαμβάνονται όσοι αγνοούν ή θέλουν να αγνοούν τα σκοινάκια και τον παίκτη ή τους παίκτες που τα τραβάνε.

Για την συναγωγή βάσιμων συμπερασμάτων είναι απαραίτητες οι κατά το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες που θα σκιαγραφούν την πραγματικότητα της κατάστασης.

Μια πλέον ευρυγώνια παρατήρηση μας αποκαλύπτει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε ως χώρα και ως «πολίτες» της.
Με την μέθοδο με την οποία μπορείς να αποκόψεις το δάκτυλο χεριού, σφίγγοντας το σε κάποιο σημείο σταθερά και ανεπαίσθητα, με κάποιο υλικό και την ίδια στιγμή απασχολώντας τον οργανισμό με μικροπράγματα, αλλά που να φαίνονται επιτακτικά και «απαραίτητα» και με «προτεραιότητα» και να του αποσπούν την προσοχή, με την ίδια ακριβώς μέθοδο και τακτική έχουμε χάσει την εθνική μας αξιοπρέπεια, την κυριαρχία μας και σωρεία άλλων όπου το μήκος της πρότασης μπορεί να επεκτείνεται επί πολύ καταγράφοντας τον ευτελισμό και την κατάπτωση.              

Πρώτα από όλα, απαιτείται από το «γρανάζι» να γίνει αυτοσυνείδητο, να περιορίζει τον αυτόματο ρόλο με τον οποίον αποκρίνεται στις προκλήσεις από το περιβάλλον του, να επανεξετάσει τον ρόλο του κατά πόσον υπηρετεί και τα δικά του συμφέροντα ως πρόσωπο και ως σύνολο και να αρχίσει να δρα υπεύθυνα και ως νοήμον όν.

Τα αντικείμενα της «κουλτούρας συμμόρφωσης» (εμείς) , αφού μεταπηδήσουν στην κατηγορία του υποκειμένου είναι ανάγκη να δουν σε τι τελικά συμμορφώνονται. Όσον αφορά τους επιβολείς της «κουλτούρας συμμόρφωσης», αυτούς δεν τους χρειαζόμαστε και μπορούμε να τους κάνουμε πέρα, εκεί που ανήκουν, στην λήθη, στο τίποτα εάν επιθυμούν και συνεχίζουν να ταυτίζονται με αυτό.

Και επειδή η επιδιωκόμενη από κάποιους διαίρεση μας, που απλά είναι το προοίμιο της δούλωσης και αφανισμού μας, ως όντων που επιθυμούμε να ζούμε και να βιώνουμε ελεύθεροι, όντων με σκοπό ύπαρξης, είναι καιρός να την δούμε και αν μας αρέσουν οι προοπτικές της ας συνεχίσουμε, εάν όχι, τότε υπάρχει αναγκαστικά μόνον ο δρόμος της Συνέλευσης και της Ένωσης μας.

Της ένωσης μας! Πως όμως μπορεί να γίνει;

Κάθε τι που είναι να γίνει, έχει λόγο, σκοπό, σχέδιο, εκτέλεση, εμφάνιση και εκδήλωση.

Θεωρούμε εαυτούς πολίτες. Ήμαστε όμως και ακόμη έχουμε πολιτεία; Πως είναι δυνατόν ο εντολοδόχος να γίνεται αφέντης του εντολέα του, ανεξέλεγκτος στην άσκηση των καθηκόντων του, με ασυλία δια βίου ακόμη και όταν εσκεμμένα ή και άλογα βλάπτει το σύνολο το οποίο υποτίθεται ότι υπηρετεί;

Η ατομική ενεργοποίηση θα κάνει τους «πολίτες» ανθρώπους-πολίτες και αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν δρώντας συλλογικά και σε συμφωνία να εγκαθιδρύσουν πολιτεία και να παράγουν πολιτισμό.

Υπάρχουν αναρίθμητοι λόγοι που επιβεβαιώνουν εκείνον ο οποίος είπε ότι για να γίνει κάποιος άνθρωπος πρέπει πρώτα να γίνει Ελλην.

Ο Έλλην είναι το δημιούργημα και μέσα του εμπεριέχει τον Λόγο της δημιουργίας του ο οποίος  περιλαμβάνει τα πάντα μέχρι την πλήρη περιστροφή του κύκλου. Ο κύκλος γίνεται σπείρα όταν έχει βήμα, δηλαδή πρόοδο όχι μόνο γραμμική αλλά πρόοδο και σε άλλη διάσταση η οποία οδηγεί στον μεγάλο σκοπό, ο οποίος  δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, για να μην εξαναγκάζει αυτόν που κινείται στην περιφέρεια του κύκλου. Αυτός που κινείται στην περιφέρεια του κύκλου μπορεί να χαίρεται την ζωή του, όπως το παιδί το παιγνίδι του με το οποίο παίζει. Αλλά το παιδί αναγκαστικά αναμένεται να μεγαλώνει και μαζί του μεγαλώνουν και οι ατομικές ευθύνες του μαζί με την ελευθερία του να αποφασίζει για την ζωή του. Και μια από τις ευθύνες του και μάλιστα η μεγαλύτερη και ζωτικότερη είναι να απαντήσει στο ερώτημα «ποιος πραγματικά είμαι, που είμαι, και για ποιο λόγο»

Η απάντηση αυτή θα του επιτρέψει, εάν θέλει, και αν είναι αποφασισμένος να δώσει νόημα στην ζωή του, εφόσον είναι αποφασισμένος να εκφράσει τον εαυτό του, τις Αξίες με τις οποίες δομήθηκε και αναμένεται να λειτουργεί και να πράττει και να εκδηλώσει την δύναμη εκείνη που θα αναγκάσει τον κύκλο του να αποκτήσει και βήμα και να γίνει σπείρα. Τότε και μόνον έχει δράση πραγματική και αποτελεσματική. Αλλά είναι απαραίτητο να γνωρίζει ότι η δύναμη αυτή προβλέπεται να την εκδηλώσει ταυτόχρονα και ως άτομο και ως ολότητα, ως κοινωνία ως πολιτεία γιατί μόνο ως Πολιτεία ανελίσσεται και αλλάζει επίπεδο.

Η Πολιτεία είναι αυτό που ανελίσσεται πραγματικά.

Εκείνοι που ωφελούνται από την διαίρεση και το κομμάτιασμα της ανθρώπινης ολότητας, μιλάνε και διδάσκουν την ατομική ανέλιξη, από την οποία μόνο το ανέλιξη έχει σχέση με την αλήθεια.               

Μια Πολιτεία εδράζεται σε Αξίες, Αρχές και Νόμους με τους οποίους δημιουργείται και λειτουργεί κάθε οντότητα μέσα στην Δημιουργία.

Το σώμα μας για παράδειγμα είναι μια ολότητα και ένα κύτταρο μας είναι μια ατομική ολότητα και αυτό, αλλά δεν μπορεί να έχει ζωή και ύπαρξη έξω από το σώμα και αυτό γιατί είχε δεσμευτεί από πριν και του επετράπη να ζει μέσα στο σώμα και να υπηρετεί τις ανάγκες και τους σκοπούς του σώματος που και αυτό υπηρετεί την ανάγκη του ανθρώπου να εμφανιστεί και να πράττει στον κόσμο αυτόν.

Η Ελλήνων Συνέλευσις, η Πολιτικός Φορέας των Ελλήνων, δηλαδή των ανθρώπων όλων που ανήκουν ή προβλέπεται η Δημιουργία να τους εντάξει μέσα της, δηλαδή όλων εκείνων που είναι αποφασισμένοι αμετάκλητα να ζουν και να διάγουν σύμφωνα με τις Αξίες, τις Αρχές και τους Νόμους της Δημιουργίας είναι επιφορτισμένη να υλοποιήσει το μεγάλο Έργο των Εποχών, την Πολιτεία που θα έχει πολίτες της τους ανθρώπους του πλανήτη.

Ο Ελλαδικός χώρος θα είναι μόνο η αρχική εστία της εμφάνισης και της λειτουργίας της και τίποτε δεν μπορεί να σταματήσει μια ιδέα που ήλθε η ώρα να εκδηλωθεί και να λάβει σάρκα και οστά.

ΠΗΓΗ: 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ 

ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 

ΣΤΗΝ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ε.ΣΥ.ΕΥΖΩΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 37, ΤΚ 54639, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΗΛ:2316019233

ΚΙΝ: 6948787560

p.arseniou@gmail.com

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ομοιοπαθητική Ιατρική

«Διά τα όμοια νούσος γίγνεται και δια τα όμοια προσφερόμενα εκ νοσευόντων υγιαίνεται» Ιπποκράτης «Περί τόπων των κατ’ άνθρωπον». Σύμφω...